Selecteer het land van levering

Contact

Ga naar Veelgestelde vragen voordat je contact met ons opneemt. Je vindt er nuttige informatie over bestellingen, bezorging, claims, retouren en andere belangrijke onderwerpen. Je kunt je aanvraag meteen oplossen, zonder te wachten op een verbinding of antwoord.

FAQ – Veelgestelde vragen 
Webwinkel en klantenservice

Als je een vraag hebt, stel hem dan gerust. Maar voordat je contact met ons opneemt, kijk of je het antwoord niet in onze FAQ's vindt.

Informatie over producten of bestellingen

Chat op onze website, e-mail, telefoon of Facebook – dit zijn de communicatiekanalen via welke je contact kunt opnemen met ons klantenserviceteam van behulpzame medewerkers die je graag helpen bij het kiezen van het juiste product voor jou of je vriend, en je doorverwijzen in geval van een probleem met je bestelling of betaling.

Je krijgt deskundige antwoorden op technische productvragen van professionals uit het vak. We horen graag van je!

Bereikbaar van (uitgezonderd op feestdagen): From Mo to Fr 8:30-16:30)

Lof en kritiek

Ben je enorm tevreden over de afhandeling van je bestelling of heb je een onverwacht cadeautje bij je bestelling gekregen?

Of is er iets opgetreden dat leidde tot je ontevredenheid? Klanttevredenheid heeft onze prioriteit, dus geef ons je feedback. Lof maakt ons blij en opbouwende kritiek brengt ons vooruit!

Klachten en retourzendingen

Klachten

Heeft het bestelde product een storing of is het defect? Hebben we je een verkeerd product gestuurd, is je bestelling onvolledig aangekomen of is je pakket helemaal niet afgeleverd? Als dit het geval is, meld dit dan meteen via ons klachtenformulier. Onze collega's van de klachtenafdeling zullen er alles aan doen om de situatie naar tevredenheid op te lossen!

Bereikbaar van (uitgezonderd op feestdagen):   Ma - Vr 8:00 - 16:30  

Retourneren (herroeping)

Voldoet het gekochte artikel niet aan je verwachtingen? Je kunt de koopovereenkomst binnen 14 dagen opzeggen. Deze periode begint wanneer je de goederen persoonlijk of via een door jou genoemde persoon in ontvangst neemt. Het herroepingsrecht geldt alleen voor aankopen in de Muziker webwinkel en niet voor aankopen in het netwerk van onze stenen winkels. Als je lid bent van de Muziker Club, geldt voor jou een verlengde herroepingstermijn van 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Als je de aankoop als ondernemer doet, kun je het contract ook binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen herroepen.

Bereikbaar van (uitgezonderd op feestdagen):   Ma - Vr 8:00 - 16:30  

Winkels

Gitaren, drums, jassen, peddels, LP's en nog veel meer. Je kunt al deze artikelen uitproberen of passen en kopen in onze stenen winkels. Ons geschoold personeel zal je zeker het best mogelijke advies geven en je in de juiste richting wijzen, zodat je 100% tevreden bent met je aankoop. Onze winkels dienen ook als afhaalpunten voor je bestelling uit de webwinkel. Je bent bij ons altijd welkom!

Winkels tonen
Business

Bij Muziker bieden we honderdduizenden producten en duizenden verschillende merken aan. Maar ons magazijn is groot genoeg voor nog meer nieuwe producten die mensen vreugde zullen brengen. Ben je een fabrikant of distributeur van producten voor actieve vrijetijdsbesteding en wil je je assortiment aanbieden aan klanten van Muziker? Neem dan gerust contact met ons op via het volgende adres.

Marketing

We willen ook een goed gevoel meepakken in elke doos die we vanuit ons magazijn verzenden of bij elke aankoop in onze stenen winkels verspreiden. Ons marketingteam doet er alles aan om ervoor te zorgen dat klanten zeker kunnen zijn dat Muziker de juiste keuze was. Omdat elk van onze klanten uniek is, streven we naar een comfortabele sfeer waarin iedereen zich op zijn gemak voelt. We communiceren wat we willen zeggen met foto's, tekst, video en humor. We creëren een gemeenschap van klanten die van Muziker als merk houden en graag steeds weer bij ons terugkomen.

People and Culture

Zoals de naam al aangeeft, is onze afdeling geheel gewijd aan mensen en bedrijfscultuur. Elk bedrijf is immers in de eerste plaats gebaseerd op mensen en we beseffen dan ook dat tevreden en gemotiveerde mensen niet alleen zichzelf, maar het hele bedrijf Muziker voortstuwen. Wij zijn er om naar hen te luisteren, hen te adviseren of hen op het juiste pad te begeleiden. We zijn echter niet de klassieke personeelsafdeling die je kent van de meeste bedrijven, die zich bezighoudt met het noodzakelijke administratieve minimum, d.w.z. hoofdzakelijk salarisadministratie, arbeidsovereenkomsten of het zoeken naar personeel. Integendeel, wij zijn de afdeling die elke collega begeleidt tijdens zijn “levensreis” bij Muziker. Onze missie is om mee te werken aan het creëren van een omgeving waarin onze medewerkers gelukkig zijn en de gelegenheid hebben tot persoonlijke en professionele groei - daarom is het onderwerp opleiding, welzijn en leadership erg belangrijk voor ons. Een deel van onze taak is het uitzoeken van onze toekomstige collega's, dus als je geïnteresseerd bent om bij ons te werken, willen we je graag ontmoeten en verder ondersteunen!