Klachten
Kies het type klacht afhankelijk van het probleem dat je met de goederen hebt. Nadat je het formulier hebt ingevuld, ontvang je per e-mail een bevestiging die je kunt afdrukken en in het pakket kunt doen samen met het product waarvoor je klacht indient. Als je retourzending bij ons binnenkomt, kunnen we meteen vaststellen waar het om gaat en hoe we dit verder moeten behandelen. Dit bespaart veel tijd.
Voor klanten die ingelogd waren op hun account toen ze de bestelling plaatsten, is het nog eenvoudiger. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord en zoek het artikel dat je wilt reclameren in het overzicht. Je maakt een nieuwe klacht aan en vult slechts een paar gegevens in.
De rest is al vooraf ingevuld.
Ik wil een klacht aanmelden
Je kunt je klacht ook indienen in elke Muziker winkel, waar het mogelijk is om de gereclameerde goederen te ontvangen, met het oog op de producten die in die specifieke winkel worden verkocht. Een andere optie is om je klacht in te dienen via e-mail op
[email protected]. In antwoord op je bericht ontvang je instructie over hoe je verder moet gaan. Gedetailleerde garantievoorwaarden staan in de
Klachtenprocedure voor consumenten en de
Klachtenprocedure voor bedrijven.