Selecteer het land van levering

Onmiddellijke omruiling

Zelfs met het beste product kan het wel eens misgaan, zelfs het beste kwaliteitsmerk heeft wel eens te maken met een paar klachten.

Wacht geen 30 dagen op een reparatie

Met de extra service “onmiddellijke omruiling” hoef je niet langer te wachten tot je klacht is afgehandeld binnen de wettelijke termijn. Als het artikel waarvoor je een klacht hebt aangemeld beschikbaar is in ons magazijn en we je klacht ontvangen, ruilen we het oude artikel onmiddellijk om voor een nieuw artikel. Als we geen vervangend artikel op voorraad hebben, ontvang je een tegoedbon van ons voor een nieuwe aankoop van dezelfde waarde. Verspil geen tijd met wachten en geniet onmiddellijk van alle producten die je hebt gekocht.

Bij een onmiddellijke omruiling schakelen we de hoogste snelheid in, zodat het woord “onmiddellijk” zijn betekenis waarmaakt. We zorgen ervoor dat de omruiling soepel en in de kortst mogelijke tijd verloopt, want jouw tevredenheid is echt onze topprioriteit.

Raadpleeg voor meer informatie en details over deze service onze algemene voorwaarden of neem contact met ons op via onze klantenservice.

Voorbeeld 1

  • Je koopt een piano voor € 425.
  • Je koopt er ook de extra service Onmiddellijke omruiling bij.
  • Je piano gaat echter nog binnen de garantieperiode kapot.
  • Je stuurt het instrument onder garantie naar ons terug en we sturen je meteen een nieuw artikel toe.

Voorbeeld 2

  • Je koopt een monitor voor € 213,98.
  • Je koopt er ook de extra service Onmiddellijke omruiling bij.
  • De monitor stopt met werken binnen de garantieperiode.
  • Je stuurt hem naar ons toe binnen de garantie, maar we hebben geen vervangend nieuw artikel op voorraad. We sturen je direct een tegoedbon ter waarde van 213,98 € voor de aankoop van goederen in onze webwinkel.

Hoe doe je dat?

FAQ


Wat gebeurt er als het artikel dat ik wil omruilen niet meer leverbaar is?
Als we niet precies het artikel op voorraad hebben dat je wilt omruilen voor een nieuw exemplaar, zullen we je verzoek behandelen als een standaard claim. We zullen je ook het geld teruggeven voor de aangeschafte service 'Onmiddellijke omruiling'.

Krijg ik een nieuw artikel, zelfs als het artikel mechanisch beschadigd is?
Helaas niet. Als het artikel mechanisch beschadigd is, kan het niet worden omgeruild voor een nieuw artikel.

Kan ik de service Onmiddellijke omruiling ook achteraf bijkopen?
Ja, dat kan. Je kunt deze service binnen 14 dagen na aankoop met terugwerkende kracht kopen.