Selecteer het land van levering

Verlengd retourrecht

Weinig mensen kunnen via internet, alleen aan de hand van de beschrijving en de foto, vaststellen of een product 100% voor hen geschikt is. Sommige mensen kunnen sneller beslissen dan anderen, terwijl anderen meer bedenktijd nodig hebben.

Neem de tijd om te beslissen

Met de extra service “Verlengde retourtermijn” krijg je nog eens 46 dagen om je nieuwe artikel uit te proberen. Bovenop de standaardtermijn van 14 dagen waarin je het artikel zonder opgave van reden kunt retourneren, krijg je extra weken, zodat je je nieuwe item op elk moment binnen 60 dagen na aankoop kunt terugsturen. Voor bedrijven en rechtspersonen is deze termijn iets korter, en ze hebben met deze service in totaal 30 dagen om het artikel terug te sturen.

Probeer en retourneer als het niet goed past

We vinden het belangrijk dat jouw nieuwe vreugde precies is zoals je wilt. Probeer het langer uit en je kunt het artikel gerust aan ons retourneren als het niet aan je verwachtingen voldoet.

Raadpleeg voor meer informatie en details over verlengd retourneren onze algemene voorwaarden of neem contact met ons op via onze klantenservice.

Voorbeeld 1

  • Je koopt een gaming muis voor € 25,90.
  • Je koopt er ook de extra service Verlengde retourtermijn bij.
  • Je vindt dat de muis niet aan je behoeften voldoet, maar er zijn meer dan 14 dagen verstreken sinds je de muis hebt ontvangen.
  • Omdat je de service Verlengde retourtermijn hebt bijgekocht, kun je het artikel naar ons terugsturen en krijg je je geld terug, zelfs als de standaard retourtermijn is verstreken.

Voorbeeld 2

  • Je koopt een luidspreker ter waarde van € 389.
  • Je koopt er ook de extra service Verlengde retourtermijn bij.
  • Het product heeft echter niet aan je verwachtingen voldaan en je wilt het terugsturen, maar er zijn meer dan 14 dagen verstreken sinds je de goederen hebt ontvangen.
  • Je hebt echter de service Verlengde retourtermijn gekocht, dus je stuurt het artikel naar ons terug en wij betalen je geld terug.

Hoe doe je dat?

FAQ


Kan de service achteraf worden gekocht?
Je kunt deze service kopen op de dag van ontvangst van het pakket of vóór de levering.

Kan ik het product uitpakken en uitproberen?
Ja, maar dit geldt alleen voor producten die niet tot de categorie persoonlijke verzorging en/of hygiëne behoren.

Vanaf wanneer gaat de retourtermijn in?
De retourtermijn gaat in op de dag van levering van de goederen en duurt 60 dagen voor particulieren en 30 dagen voor rechtspersonen.