Selecteer het land van levering

Terug

Nieuwe claim

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Het is niet mogelijk om een klacht in te dienen voor een product waarvoor al een herroeping is aangemeld.
De koopovereenkomst kan ook niet worden herroepen als voor het product in kwestie een klacht is ingediend.

Geef het factuurnummer en ordernummer op.

Je vindt beide gegevens op je factuur (Contact)

Details van het ontbrekende artikel

Factuurnummer of bonnummer

Datum aankoop

Voer eerst het factuurnummer en het bestelnummer in om de artikellijst op te vragen

Ik heb de volgende artikelen ontvangen in plaats van de artikelen die ik besteld heb (gedetailleerde beschrijving)

Bijlagen (foto, video)

Vereiste foto's voor het melden van een klacht zijn: foto van het ontvangen artikel, foto van het verzendlabel van het verzendbedrijf op de doos en foto van de barcode op het artikel. Hartelijk dank.

Tip: je kunt meerdere bestanden tegelijk selecteren door de CTRL-toets ingedrukt te houden op een pc (CMD op een Mac).

Sleep bestanden hierheen
Selecteer een bestand.
Toegestane bestandsformaten zijn: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Bankrekeningnummer voor terugbetaling van het aankoopbedrag

Het aankoopbedrag zal aan mij worden terugbetaald op dezelfde manier als waarop ik het heb betaald op het moment van aankoop, onder toepassing van de relevante wetsbepalingen. Bij betaling in contanten, onder rembours of met een andere betaalmethode waarbij de terugbetaling niet op dezelfde manier kan plaatsvinden, ga ik ermee akkoord dat de terugbetaling op dit rekeningnummer wordt overgemaakt:

Afleveradres in geval van verzending van de juiste goederen

Afleveradres

Haal het verkeerde artikel op het volgende adres op

Ik zal de verkeerd geleverde goederen zorgvuldig inpakken en het afgedrukte formulier toevoegen. We willen de juiste koerier opdracht geven om het pakket bij je op te halen. Daarom hebben we enkele gegevens nodig over het pakket dat we bij je komen ophalen. De ophaaldatum moet worden bevestigd door de klantenservice.

Ik wil graag per e-mail geïnformeerd worden over de verdere afhandeling van mijn klacht
Deze site is beveiligd met reCAPTCHA en Google past een Privacybeleid en Algemene voorwaarden toe.