Selecteer het land van levering
We gebruiken cookies om websitefuncties te waarborgen en, met jouw toestemming, om verkeer te analyseren en inhoud aan te passen.
Onze betrokkenheid houdt niet op bij de levering van de goederen
Weinig webwinkels kunnen bogen op het voordeel van een eigen servicecentrum. Bij Muziker willen we dat onze klanten de kracht van kwaliteitsservice al vanaf het eerste contact ervaren en hun positieve ervaring nog vele jaren blijft voortduren. Onze betrokkenheid eindigt niet op het moment van de aankoop zelf. We weten dat een goede indruk achterlaten niet alleen betekent dat we een enorm assortiment van kwalitatief hoogwaardige producten voor verschillende vrijetijdsactiviteiten tegen redelijke prijzen kunnen aanbieden, dat we snel kunnen communiceren en onze klanten uit 26 EU-landen goed kunnen adviseren, of dat we een veilige en probleemloze betaling mogelijk maken of tijdige levering bieden. We kunnen ook na de aankoop voor de klant zorgen en laten hem niet in de steek, zelfs niet als er per ongeluk iets misgaat.
Ons klachtencentrum heeft een eigen geautoriseerde reparatieservice die in staat is om snel en vakkundig reparaties uit te voeren. Op deze manier kunnen we onze verplichtingen gedurende de hele garantieperiode of de levenscyclus zonder onnodige vertraging en uitstel nakomen. We hebben een eigen professioneel team van ervaren technici, testers en elektriciens in dienst. Onze serviceafdeling is geautoriseerd om meer dan 30 gerenommeerde merken te repareren. Daarnaast werken wij samen met erkende services voor meer dan 160 andere merken. Op onze ervaring kun je rekenen!
Wij verkopen alleen producten van hoge kwaliteit die grondig worden geïnspecteerd voordat ze vanuit ons distributiecentrum worden verzonden. Mocht er desondanks iets stuk gaan of een defect optreden in het door je gekochte product, dan heb je het recht het product te reclameren en een beroep te doen op de garantie.
Hoe kan ik een klacht aanmelden?