Verlengde garantie
Niemand kan garanderen dat er niets kapotgaat. Maar je kunt een verlengde garantieperiode kopen waarin we het product repareren of het defecte product vervangen. Bescherm je vreugdes
Met de extra service „verlengde garantie” krijg je extra tijd waarin onze garantie van toepassing is op jouw product. Voeg extra jaren toe aan de standaard garantieperiode van 24 maanden, waarin we garanderen dat het product volledig en zonder gebreken zal functioneren.
Voor jouw gemoedsrust
Wij vinden het belangrijk dat je van je nieuwe producten onbezorgd kunt genieten. Verleng de garantie met 1 of 3 jaar en geniet nog langer zonder zorgen van je nieuwe artikelen.
Raadpleeg voor meer informatie en details over de verlengde garantie onze algemene voorwaarden of neem contact met ons op via onze klantenservice.
Voorbeeld 1
- Je koopt de gitaar voor € 752.
- Je koopt er ook de extra service Verlengde garantie bij.
- Er treedt een defect op aan de gitaar na de garantieperiode.
- De gitaar wordt bij Muziker gerepareerd voor € 475 (63% van de gitaarprijs).
- Aangezien je de extra service Verlengde garantie hebt gekocht, betaal je helemaal niets.
Voorbeeld 2
- Je koopt een golfclub ter waarde van € 249.
- Je koopt er ook de extra service Verlengde garantie bij.
- De golfclub breekt na de garantieperiode.
- Doordat je de Verlengde garantie hebt gekocht, heb je recht op een reparatievergoeding van € 155 (62% van de oorspronkelijke prijs van het product).
Voorbeeld 3
- Je koopt een step voor € 999.
- Je koopt er ook de extra service Verlengde garantie bij.
- De step gaat kapot na de garantieperiode.
- Omdat je de Verlengde garantie hebt bijgekocht, nemen wij de kosten van de reparatie ten bedrage van € 590 (59% van de prijs van de step) voor onze rekening.
Hoe doe je dat?
- 1
Kies de service
Vink bij je aankoop de service Verlengde garantie aan in je winkelwagen. Je kunt de service ook achteraf bijkopen, en wel binnen de duur van de standaardgarantie.
- 2
Activeer de service
De verlengde garantie wordt direct na betaling actief. De uiteindelijke prijs in je winkelwagen wordt automatisch verhoogd met de kosten voor de extra service.
- 3
Maak aanspraak op de service
Als je een klacht onder de verlengde garantie wilt aanmelden, kan dit door ons een factuur te sturen.
Veelgestelde vragen
Dezelfde productdefecten en storingen als door de standaard garantie.
Verbruiksgoederen, bederfelijke goederen, uitgepakte, afgedankte of beschadigde goederen of defecten die wij ook onder de standaardgarantie niet zouden erkennen (bijvoorbeeld: defecten veroorzaakt door ruwe behandeling, blikseminslag, computervirus, onjuiste behandeling, wijziging van originele productonderdelen, enz.).
De mogelijkheid om een verlengde garantie te activeren geldt niet voor elk product in ons assortiment.
We zorgen voor gratis productreparatie.
Als het product een onherstelbaar defect heeft en reparatie is niet mogelijk, geven we je de mogelijkheid om de goederen terug te sturen en betalen we je de restwaarde van de goederen in de vorm van een waardebon voor je volgende aankoop. De restwaarde is de aankoopprijs van het product verminderd met 1% voor elke maand gebruik.
De termijn voor het afhandelen van een klacht kan langer zijn dan 30 dagen in geval van veeleisendere diagnoses of reparaties.
Ja, dat kan. Volgens de wet heeft een rechtspersoon slechts recht op een verkorte standaardgarantieperiode van 12 maanden, die kan worden verlengd met 1 of 3 jaar, zodat de totale garantieperiode 2 of 4 jaar bedraagt.
Als je goederen retourneert waarvoor de verlengde garantie was geactiveerd, betalen we je het volledige aankoopbedrag terug: aankoopprijs van de goederen + verzendkosten + aankoopprijs van de geactiveerde verlengde garantie.
Als je een klacht wegens een productdefect aanmeldt binnen de wettelijke garantieperiode (d.w.z. als de verlengde garantie nog niet is ingegaan) en wij de gereclameerde goederen repareren, loopt de verlengde garantie gewoon verder.
Als wij het product door een nieuw vervangen, geldt je verlengde garantie natuurlijk ook voor het nieuwe product.
Als je tijdens de wettelijke garantieperiode van 24 maanden de overeenkomst herroept in overeenstemming met ons
Garantiebeleid betalen wij zowel de aankoopprijs van het product als de aankoopprijs van de geactiveerde verlengde garantie terug.
De manier om een klacht aan te melden is heel eenvoudig. Geen onnodig papierwerk of telefoontjes. Vul gewoon een paar velden in op onze website. Een snelle handleiding vind je
hier.
MUZIKER SMILE
Bovendien geven we Muziker Smile leden nog één jaar extra gratis verlengde garantie.