Dit is een automatische vertaling door software:
Een zadel met korte neus, geoptimaliseerd voor off-road racen, met afgeronde contouren, royale centrale uitsparing met geïntegreerd spatbord en rijcomfortabele, met vezels versterkte nylon schaal.
- Argo X is een prestatiegericht off-road racezadel met een ontwerp met korte neus dat de stabiliteit verbetert en een agressievere rijpositie mogelijk maakt, zowel op XC- als grindfietsen.
ARGO VOOR OFF-ROAD RACEN
- Deze nieuwe X-versie is gebaseerd op het Vento Argo-platform en is ontworpen met verschillende offroad-racefuncties. Met een ontwerp met korte neus en afgeronde contouren verbetert het zadel de stabiliteit en ondersteuning op technische XC-trails en zorgt het voor een agressievere rijpositie op lange grindraces.
DE JUISTE STEUN VOOR HARD DUWEN
- Argo X is een laag profielzadel met een overgang van neus naar vleugel die zorgt voor efficiënt trappen in elke rijpositie. Een bredere neus biedt meer ondersteuning om rijders te helpen hun grip vast te houden tijdens steile beklimmingen en fungeert als een optimale basis van waaruit kracht kan worden geproduceerd zonder dat dit ten koste gaat van comfort bij het trappen op de hellingen. Het zadel wordt een controleapparaat wanneer u uw zadelpen op singletrack laat vallen; de afgeronde contouren zorgen voor een soepele en snelle beweging van uw benen rond het zadel, zodat u op koers blijft.
TECHNISCHE DRUKONTLASTING
- Argo X heeft een verbeterde ergonomische uitsparing, ontworpen om de druk op gevoelige plekken te verlichten. Een rubberen laag aan de onderkant van de uitsparing fungeert als spatlap en houdt ongewenst vuil en opspattend vuil van onverharde wegen tegen.
THUIS OFF-WEGEN
- Hoewel specifieke disciplines kunnen verschillen, worden crosscountry-, cyclocross- en grindracers met veel vergelijkbare uitdagingen geconfronteerd, waaronder ruw terrein, steile hellingen en de frequente noodzaak om zich snel aan te passen aan veranderende omstandigheden. Argo X is ontworpen om het juiste race-ready gevoel te bieden in deze drie competitieve categorieën, waardoor meer comfort en drukverlichting wordt geboden op hobbelige oppervlakken en tegelijkertijd de explosieve kracht wordt ondersteund die nodig is om de concurrentie voor te blijven.