Dit is een automatische vertaling door software:
De CURV GT 120 is een extreem lichte, hoogwaardige VACUUM fit-laars met een veilige, smalle pasvorm. De voorwaartse helling kan worden aangepast voor verschillende niveaus van agressiviteit. Dezelfde thermovormbare IFZ Performance-voering met veters als op modellen met een hogere flexibiliteit, zorgt voor een aanpasbare pasvorm. Individuele pasvormpads kunnen met klittenband aan de voering worden bevestigd om de pasvorm indien nodig aan te passen. De optie voor VACUÜM-montage maakt het aanpasbare pakket compleet. GripWalk® voegt veiligheid, comfort en gemak toe.
Uitstekende beloopbaarheid
- De Curv GT onderscheidt zich van wedstrijdracelaarzen door het gebruik van GripWalk®-zolen. Deze rocker- en rubberen zolen zorgen voor een comfortabele stap en zorgen voor ultieme grip op alle soorten terrein die je tegenkomt tijdens een dag in het skigebied.
Lichtgewicht schaal
- Het gepatenteerde Fischer VACUUM-materiaal dat in deze schalen wordt gebruikt, levert indrukwekkende skiprestaties en vermindert het gewicht aanzienlijk, wat zorgt voor een plezierige skidag. Dit schaalmateriaal heeft een voorspelbare, ondersteunende flex die niet veel varieert met de temperatuur, waardoor je met vertrouwen kunt skiën. VACUUM-schalen zijn ook ongelooflijk aanpasbaar en zorgen ervoor dat jij en je bootfitter de perfecte pasvorm kunnen vinden.
Technologieën
3D voorgevormde enkel
- Voorgevormde enkelzakken passen perfect bij de voetanatomie en zorgen voor een goede, comfortabele pasvorm.
Verstelbare kofferbak
- Met een verwijderbare wig in de hak van de schoenplank kunt u moeiteloos de hellingshoek van uw voet aanpassen, zodat uw houding gebalanceerd, stabiel en comfortabel is.
Verstelbare voorwaartse leuning
- Dankzij een nieuw ontwikkeld mechanisme kunt u de voorwaartse helling eenvoudig met 3° aanpassen. De meer rechtopstaande stand van 13 - 14° is een meer neutrale, op comfort gerichte houding; de hoek van 16 - 17° is beter geschikt voor een agressievere skistijl.
VACUÜM
- Perfecte pasvorm bij 80°C voor de anatomie van de voet voor directe stuurimpulsen en meer rebound door grotere elasticiteit. Grotere temperatuurstabiliteit en 15% minder gewicht.