Selecteer het land van levering

Deal

Mavic Allroad S 29" (622 mm) Schijfremmen 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Front Wheel

4,75
Deal

Mavic Allroad S 29" (622 mm) Schijfremmen 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Front Wheel

4,75
Avontuurlijke fietsers die hun grindrijden naar een hoger niveau willen tillen, zullen hun match vinden met de Allroad S-wielen van Mavic. Met hun geavanceerde technologie en het kenmerkende Mavic-ontwerp zijn deze lichtgewicht, duurzame wielen...
Op voorraad: 1 st.
Wordt verzonden op 04.11.2024 ,
2024-11-07
€ 189
€ 239
- 21 %
Wielen Mavic Allroad S 29" (622 mm) Schijfremmen 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Front Wheel

Mavic Allroad S 29" (622 mm) Schijfremmen 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Front Wheel

€ 189
€ 239
- 21 %

Productcode: F00020601. | ID: 1127314

Mavic Allroad S 29" (622 mm) Schijfremmen 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Front Wheel

Dit is een automatische vertaling door software:

Avontuurlijke fietsers die hun grindrijden naar een hoger niveau willen tillen, zullen hun match vinden met de Allroad S-wielen van Mavic. Met hun geavanceerde technologie en het kenmerkende Mavic-ontwerp zijn deze lichtgewicht, duurzame wielen ideaal voor alle soorten terrein, van ruige grindwegen tot winderige singletracks en alles daartussenin.

  • De 25 mm brede UST-haakloze velgen van de Allroad S-wielen zorgen voor een soepele rit, ongeacht het type terrein of de staat van de ondergrond. Ze zijn compatibel met een breed scala aan banden, van 30 tot 64 mm, zodat u de stijl ervan kunt aanpassen aan uw persoonlijke voorkeuren, of wat uw rit ook vraagt.
  • Robuust en krachtig, de Allroad S-wielen zijn uitgerust met platte, lichtgewicht spaken en ID360-vrijlooptechnologie, die langdurige prestaties garandeert. Automatische lagervoorspanning (QRM Auto) maakt afstellen overbodig en zorgt voor duurzaamheid op de lange termijn, zodat u van de weg kunt genieten zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over onderhoud. Met de UST Road Tubeless-technologie kunt u de bandenspanning verlagen om het comfort en de controle te vergroten, terwijl de wrijving wordt verminderd om de efficiëntie en grip te verbeteren. Het biedt ook bescherming tegen lekke banden.

Rijd soepeler en sneller op ruige wegen, grind en vuil

  • 25 mm brede haakloze UST-velgen voor een soepele rit met een breed scala aan banden van 30 mm - 64 mm
  • Met UST Road Tubeless kun je een lagere bandenspanning gebruiken voor comfort en controle op ruige wegen
  • Geen buizen betekent minder wrijving, betere efficiëntie en grip, en bescherming tegen platdrukken

Lichtgewicht en duurzaam

  • Lichtgewicht, platte spaken en ID360 vrijlooptechnologie voor betrouwbare lichtgewicht prestaties
  • Automatische lagervoorspanning (QRM Auto) vereist geen aanpassing en garandeert een lange levensduur
  • Bij het voorboren is het gebruik van velglint niet nodig - 30 gram en een besparing van veel moeite per wiel

Lateraal stijf en verticaal flexibel voor een dynamische rijkwaliteit

  • Fore-technologie houdt de bovenste brug van de velg stevig om de velg stijver te maken
  • Extra grote assen en lagers zorgen voor een grotere laterale stijfheid
  • ID360 vrijlooptechnologie is 12 mm compatibel, converteerbaar naar snelspanner

Maxtal-aluminiumlegering

  • Licht en sterk. Exclusief voor Mavic biedt deze specifieke aluminiumlegering een hogere sterkte-gewichtsverhouding dan conventionele 6106-legering.

ISM-lichtrandtechnologie

  • Inter Spoke Milling is een exclusief gepatenteerd concept van Mavic. De ISM omvat het bewerken van de onderste brug van de velg tussen elk spaakgat om een ​​lichte en stijve velg te creëren zonder de duurzaamheid van de velg te verminderen.

Efficiëntie Stijfheid

  • Stijver en sterker. In plaats van te boren, wordt de onderste velgbrug aan de binnenkant omhoog gedrukt en vervolgens van schroefdraad voorzien, zodat de spaaknippels er direct in kunnen worden geschroefd, waardoor de bovenste velgbrug intact blijft.

Vrijlooptechnologie: Instant Drive 360

  • Het Instant Drive 360 ​​vrijloopsysteem is superlicht en efficiënt. Een grote contactloze rubberen afdichting zorgt voor lage wrijving, terwijl een breed scala aan eindkappen hem super veelzijdig maakt.

UST tubeless-technologie

  • Tractie en controle. Universele standaard voor tubeless. Klaar om te rijden tubeless systeem.
    Het UST-concept verbetert de tractie, controle en comfort en vermindert tegelijkertijd de traagheid en lekke banden.

Gewricht: SUP-lastechnologie

  • Soudé Usiné Proces, sterkere en gladdere verbinding. Na het buigen wordt de velgverbinding booggelast. Vervolgens wordt de lasnaad gefreesd voor een gladde afwerking.

Infinity-hubontwerp

  • Efficiënte krachtoverdracht dankzij geoptimaliseerde contactloze spaakveters (geen geluid onder belasting) en spanningsverdeling. De lengte van de spaken voor en achter is identiek. Onderhoud is eenvoudig dankzij een gereedschapsloze oplossing.

QRM Automatische lagervoorspanningstechnologie

  • Kwaliteit van Roulements Mavic Auto. Die cartridge-lagers zijn uiteraard dubbel afgedicht met C3-interne speling. Hun voorbelasting wordt automatisch aangepast om een ​​perfecte spin zonder speling op de lange termijn te garanderen.

Geschiktheid

Type product

Functies

Aantal punten

24H

Speciale kenmerken

Eigenschappen

Type rem

Type nokken

Schijfbevestiging

Hoogte velg

22 mm

Kleur

Materiaal

Materiaal

Afmetingen en gewicht

Wiel diameter

Breedte binnenrand

25

Land

Land van herkomst

4,75 / 5

Gebaseerd op het aantal beoordelingen: 4

5 3
4 1
3 0
2 0
1 0

Alle beoordelingen zijn afkomstig van geverifieerde klanten die in het verleden een product bij ons hebben gekocht.

N

Nathan C.

fr Vlag

Frankrijk

19.11.2022

Les roues sont top pour le prix correspond à la description et envoie simple et rapide

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
P

Peter V.

sk Vlag

Slowakije

02.10.2022

Výborné kolesá na gravel , priaznivá váha , ľahučká inštalácia bezdušových pneumatík , netreba lepiť pásku a vďaka hookless ráfikom pneumatiky ĺahko dosadnú .

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.