Dit is een automatische vertaling door software:
MAX MOI. MAXIMALE STABILITEIT.
- Een onopvallende driver met een brede voetafdruk die er merkbaar groter uitziet dan de gemeten 460cc. Een uitgebreide CORTECH-kamer en 54 gram gewicht aan de achterkant zorgen samen voor Mizuno's meest stabiele driver ooit, met uitzonderlijke prestaties op rechte stukken over het brede, uitnodigende slagvlak.
- De ST MAX 230-driver onthult twee nieuwe technische verbeteringen om ervoor te zorgen dat de stabiliteit wordt ondersteund door indrukwekkende balsnelheden: een volgende generatie CORTECH-kamer en een nieuw Bet-rijk LFS Ti-clubblad. Het levert een indrukwekkende balvlucht die op welke lijn dan ook blijft.
BETA RIJKE TI LFS
- Een lichter, sneller slagvlakmateriaal – met een 9% hogere treksterkte (vergeleken met SAT2041) voor een complexe slagvlakgeometrie met meerdere diktes. Voor het eerst geïntroduceerd op Mizuno's Tourrijder uit 2024, de ST-G 440cc.
MAXIMALE STABILITEIT
- Breed profiel, massieve gewichtsverdeling van 54 gram en 40% groter grafietcomposiet voor extreme torsieweerstand bij niet-gecentreerde slagen en een rechte, voorspelbare balvlucht.
SNELSCHAKELSLANG
- 4 graden verstelbaarheid.
UITGEBREIDE CORTECH-KAMER
- Een dicht roestvrijstalen gewicht met elastomeer TPU - neemt de druk weg van het slagvlak en creëert een extra energiebron. Verlengd bij de ST MAX en dichter bij het slagvlak verschoven om de balsnelheid over een breder deel van het slagvlak te behouden.
LANGERE 45 3/4 INCH SCHACHT VOOR SNELLERE CLUBHOOFDSNELHEDEN
- Mogelijk door de extra stabiliteit en excentrische prestaties van de ST MAX-kop.