Dit is een automatische vertaling door software:
Compromisloos sportief, met een indrukwekkend design en de ultieme technologie overgenomen uit de moderne autosport. De nieuwe X.R3R is gericht op de meest veeleisende omstandigheden en emoties op het circuit. EEN WINNAAR.
VOEL SNEL
- Bij motorracen is snelheid van cruciaal belang en speelt aerodynamica een cruciale rol, aangezien die extra kilometer per uur het verschil kan betekenen tussen winnen en verliezen.
- Het aerodynamisch geoptimaliseerde X.R3R lichtgewicht schaalontwerp vermindert niet alleen de luchtweerstand, maar optimaliseert ook de luchtmassastroom voor het koelen van het interieur.
HET BELANG VAN VIRTUEEL VOOR REAL
- Er zijn aanzienlijke inspanningen geleverd om de aerodynamische efficiëntie van het ontwerp van de schaal, het vizier, de spoilers en de ventilatieopeningen van de X.R3R te verbeteren.
- De behoefte aan een goed ontwerp op het gebied van aerodynamica vraagt om een windtunnelontwerp. Het testen begint echter virtueel op de pc, met virtuele CFD-analyse (Computational Fluid Dynamics), waardoor betere en beter geïnformeerde beslissingen mogelijk zijn. Deze resultaten worden vervolgens ondersteund door tests in een windtunnel, op schaal 1: 1 met een motorfiets en tests op de weg, die de aerodynamische prestaties van de helm in verschillende hoeken en rijposities valideren.
EFFICIËNTIE / PRESTATIES
- Een aerodynamische helm die zich richt op snelheid verbetert de ventilatie en voegt een reeks veiligheidsvoorzieningen toe.
- Elk detail in het ontwerp van de buitenschaal en de externe componenten zijn ontworpen om de weerstandsdruk te verminderen en maximale efficiëntie te garanderen.
- Tegelijkertijd wordt de luchtweerstand verminderd en wordt de luchtmassastroom voor de koeling van het interieur geoptimaliseerd. De lucht wordt specifiek door de boven- en zijvortex naar achteren geleid, waar het de efficiëntie van het nieuwe racespoilerconcept verhoogt.
ACHTERSPOILER VERLENGING
- Er kan een doorschijnende spoilerverlenging in racestijl worden toegevoegd om de stabiliteit bij hoge snelheden te verbeteren.
- Deze extra achterspoilerverlenging is vastgeschroefd en heeft een break-away-ontwerp voor de maximale veiligheidsnormen.
VOEL LICHT
- De nieuwe X-PRO carbon met 3K carbon stoffen is ontworpen voor de elite motorrijders en de gewichtbewuste motorrijders en is 10% lichter dan andere carbonschalen en biedt een hogere stijfheid en ultieme sterkte.
- Het hoge vezelgehalte (≥ 60%) maximaliseert de mechanische eigenschappen van de composietschaal, terwijl de vezelverdeling een uniforme sterkte in alle richtingen garandeert, samen met een voortreffelijk uiterlijk.
- Alles wat je zou verwachten van een van de meest geavanceerde koolstofvezelhelmtechnologie ooit.
0-160 KM/U = 0 GR
- Het complexe aerodynamische concept van de X.R3R is ontworpen om de prestaties te maximaliseren, met een dynamisch gewicht van 0 bij 160 km/u.
VOEL JE VERS
- Op de baan is het laatste waar je je zorgen over wilt maken de hitte op je hoofd. Uit de Aero-tests is gebleken dat het X.R3R superieure ventilatiesysteem de luchtstroom van voren naar achteren door de helm stimuleert.
- Met zes luchtinlaten en vier uitlaatopeningen voor ventilatie heb je volledige controle over hoeveel luchtstroom je door de helm krijgt om je hoofd zo koel mogelijk te houden onder de druk van het circuitrijden.
KIN SPEED-FLOW VENTILATIESYSTEEM
- De langwerpige vorm van de kinopening helpt om meer Race-lucht aan te zuigen, met een effectief kanalisatiesysteem om frisse lucht over het vizier en het gezicht te verspreiden.
- In het onderste gedeelte is ook een extra inlaat verwerkt, gemaakt van trillingsdempend rubber en die eenvoudig kan worden geopend en gesloten via een schakelaarbediening vanuit het interieur.
X-MART DROGE STOF
- Alle voeringonderdelen, inclusief de nekrol, zijn afneembaar, wasbaar en voorzien van X-Mart Dry-technologie: een zacht aanvoelende en speciaal behandelde stof die je helpt koel, droog en comfortabel te blijven en een droogsnelheid heeft die twee keer zo snel is als normaal katoen.
VOEL STIL
- Volgens een Aero-ontwerp vermindert het vizier een aanzienlijke hoeveelheid windgeruis door een goede luchtstroom over uw gezicht mogelijk te maken.
- Het uitgebreide geluidsisolatieconcept van X.R3R omvat Vortex-generatoren in het kingebied om de aerodynamische weerstand en lift te verminderen en een dubbel rubberen afdichtingsprofiel rond het vizier, geconfigureerd om de geluidsisolatie te verbeteren.
ANTI-VIBRATIE RUBBER VIZIERPLAAT
- De speciale anti-vibratie rubberen vizierplaten zijn ontworpen om trillingen te absorberen en gelijkmatig te verdelen tot nominale niveaus. Ze zijn perfect om het geluidsniveau te helpen verminderen en de overdracht van trillingen naar de aangrenzende structuren van het vizier te annuleren.
VIZIER TERUGSLAGSYSTEEM
- Het Recoil Visor-systeem met zijn veerbelaste zijplaten past zich automatisch aan en trekt het schild terug tegen de raamrand met dubbele lip voor een perfecte luchtdichte afdichting.
DUBBEL SLOTSYSTEEM
- Het dubbele viziervergrendelingssysteem voorkomt het onverwacht plotseling openen van het vizierschild en kan gemakkelijk worden geopend terwijl u handschoenen draagt.
VOEL JE VRIJ
Vision kan betere/snellere beslissingen nemen op de baan.
- Dit is de reden waarom we X-Sensus Vision hebben ontwikkeld, de filosofie achter de oogpoort van alle helmen, die zowel gefocust zicht als perifeer zicht garandeert – met openingshoeken die 15% groter zijn dan de standaardvereisten.
- Wat nog belangrijker is, het zorgt ervoor dat je geest en lichaam vrij blijven, zodat ze je racedoel niet in de weg staan!
OGEN OP DE PRIJS
- Met een horizontaal veld van 225 graden en een verticaal gezichtsveld van 85 graden is het tweedimensionale vizier, gemaakt van onbreekbaar PC Lexan, optische klasse I en krasbestendig, voorbereid op het aanbrengen van tear-offs.
EEN VIZIER VOORBEREID OP ALLE SOORTEN OMSTANDIGHEDEN.
- De slimme lichtvizieren van Transitions passen zich automatisch aan de ideale tint aan onder alle lichtomstandigheden en blijven 's nachts helder en rokerig bij blootstelling aan fel licht, wat zorgt voor een veilige en comfortabele rit, 's nachts of op elk moment van de dag.
Verkrijgbaar als optioneel accessoire.
EEN SPECIFIEK RACE-INTERIEUR
- De modulaire binnenvulling van XR3R is een unieke benadering van hogesnelheidscomfort en stabiliteit, waardoor individuele aanpassing van de centrale vulling en wangkussens mogelijk is, voor een perfecte pasvorm voor de meeste hoofdvormen.
- Alle interieuronderdelen, inclusief de dikke nekrol, zijn afneembaar, huidvriendelijk (antiallergene en antibacteriële eigenschappen) en zonder stiksels op gevoelige plekken.
VERFIJNEN WANGKUSSENS
- X.R3R Wangkussens zijn ontworpen met een speciaal binnenvak dat functioneert als een adaptief systeem dat nauwkeurig kan worden afgestemd op de voorkeur van de Racer.
- Op een snelle en gemakkelijke manier maakt dit systeem het mogelijk om schuim van verschillende diktes toe te voegen om een strakkere pasvorm over het wanggebied te verkrijgen, wat resulteert in een meer gebalanceerde, veilige en wendbare helm op de baan.
- Om het nog gemakkelijker te maken, is het omkeerbaar, zodat de wangkussens altijd kunnen worden teruggezet naar de oorspronkelijke configuratie.
VERSLA DE HITTE
- De innovatieve Air cumbs bieden ongeëvenaarde niveaus van binnenventilatie en comfort. Het kroonkussen van de X.R3R is genaaid met een speciaal alveolair gaas dat een frisse luchtkamer creëert tussen de EPS-voering en de vulling.
- Door de frisse lucht geleidelijk vrij te geven en te verdelen over de gehele hoofdcontour, ontstaat er een langer koelgevoel bij gecontroleerde temperatuur en relatieve vochtigheid.
VEILIG VOELEN
- Het Multi-Density EPS-voeringsysteem van X.R3R is ontworpen om koellucht onbeperkt door tunnels te laten reizen die in 5 verschillende zones met verschillende dichtheden zijn gecreëerd voor maximale bescherming tegen stoten op belangrijke gebieden rond het hoofd van de rijder.
ECE 22-06 GEKEURD
Welkom in een nieuw tijdperk van veiligheid.
- De X.R3R wordt geleverd met de ECE 22-06-homologatie, die nieuwe tests omvat die zijn uitgevoerd op hogere snelheid, met meer impactlocaties en een verbeterd impactabsorptievermogen en aanvullende vereisten voor functies zoals intrekbare kinstukken en vizieren.
- X.R3R zal ook worden onderworpen aan het FIM Racing Homologation Program, dat vereist is voor deelname op internationaal niveau, inclusief de MotoGP – voor 2022.
NOODBAND V2
- Het Emergency Strap System V2 is in elk wangkussen ingebouwd en zorgt ervoor dat getraind medisch personeel gemakkelijk en voorzichtig toegang kan krijgen tot het hoofd van een gewonde rijder.
X-LOCK-SYSTEEM
- De hele X.R3R-collectie wordt geleverd met een MotoGP-standaard dubbele D-ring en een X-LOCK magnetische knop om de definitieve bevestiging te vergemakkelijken.
VERWIJDERBARE KINSBANDHOES
- De kinbandhoezen zijn afneembaar en wasbaar voor meer gemak en reiniging na extremere invallen op het circuit.