Dit is een automatische vertaling door software:
De C-4 is ontworpen voor prestaties over de hele berg. Van het park tot de top, deze binding zal je niet in de steek laten. De enkelband uit één stuk vormt zich naar de vorm van je laars en zorgt voor duurzaamheid zonder extra gewicht. Het chassis uit de C-serie combineert een aluminium hielkap met een bodemplaat van polycarbonaat. De aluminium hielcup biedt het gevoel en de duurzaamheid van aluminium waar je het nodig hebt, terwijl de composietplaat comfort en een soepele rit biedt. Het gekantelde voetbed lijnt je gewrichten uit met een hoek van 2,5 graden en biedt tegelijkertijd meer hefboomwerking over de tip en tail van je board. De C-4 is ontworpen voor all-mountain freestyle-prestaties met een beperkt budget.
Technologie
- C-SERIES COMPOSIET CHASSIS: Het C-Series chassis combineert de geëxtrudeerde aluminium hielkap met een polycarbonaat basisplaat. De hielkom zorgt voor de ultieme reactie van de teenhiel, terwijl de polycarbonaatplaat onder de voet een comfortabele en soepele rit biedt.
- NYLON HIGHBACK: Traditioneel Highback-materiaal dat een voorspelbare mix van respons en comfort biedt.
- EENDELIGE ENKELBAND: Ontworpen voor comfort en duurzaamheid. De band uit één materiaal biedt respons en comfort in een praktisch pakket dat niets verspilt
- MINIMALISTISCHE TOE STRAP: Ontworpen om maximale prestaties en duurzaamheid te bieden met minimaal gewicht en afleiding
- LINKAGE RATCHET: Ontworpen om de duurzaamheid van de ladder te verbeteren en ratelbewegingen te elimineren, wat resulteert in een soepelere gebruikerservaring met dezelfde grip die u verwacht.
- GEKANTELD VOETBED: Een ultralicht voetbed dat subtiele hoeken gebruikt om de enkels en knieën in een natuurlijkere en comfortabelere positie te brengen. De hoek geeft ook de mogelijkheid om op het board te drukken voor een enorme pop, zonder de gewenste standbreedte te beïnvloeden.
- C-SERIES DIECUT BASEPAD: Een minimalistisch EVA-pad dat onder de binding zit om trillingen te dempen.
- PLASTIC SCHIJF: De plastic schijf biedt meer laterale flex dan aluminium voor de rijder die zich richt op comfort en flex bij harde oplaadprestaties
- RIDE BINDINGSTECHNOLOGIE: Het was niet onze bedoeling om de binding opnieuw uit te vinden, maar om deze te perfectioneren.