Selecteer het land van levering

Schuberth C5 Eclipse Yellow L Helm

4,90

Schuberth C5 Eclipse Yellow L Helm

4,90
De SCHUBERTH C5 is de nieuwe state-of-the-art van de SCHUBERTH flip-up collectie en de eerste helm met de P/J-homologatie en goedgekeurd volgens de nieuwe ECE-R 22.06-regelgeving. SCHUBERTH C5 combineert ultieme veiligheid, verbazingwekkende aerodynamische en aero-akoestische prestaties met een compact en licht ontwerp waarvan gedacht wordt dat...
Meer lezen
Op voorraad: 1 st.
Verzending morgen ,
2024-11-25
Nu alleen € 517,75 met code BLACK5
€ 545
Helm Schuberth C5 Eclipse Yellow L Helm

Schuberth C5 Eclipse Yellow L Helm

€ 545

Productcode: 4159006360. | ID: 448604

Schuberth C5 Eclipse Yellow L Helm

Dit is een automatische vertaling door software:

De SCHUBERTH C5 is de nieuwe state-of-the-art van de SCHUBERTH flip-up collectie en de eerste helm met de P/J-homologatie en goedgekeurd volgens de nieuwe ECE-R 22.06-regelgeving. SCHUBERTH C5 combineert ultieme veiligheid, verbazingwekkende aerodynamische en aero-akoestische prestaties met een compact en licht ontwerp waarvan gedacht wordt dat het in een moderne toon de iconische en tijdloze ''C''-filosofie evolueert. Het interieur, met zijn exclusieve INDIVIDUAL naadloze bekledingsconcept, biedt een ongeëvenaard comfortniveau dat nog nooit eerder is gezien.

Het nieuwe tijdperk van systeemhelmen

  • De SCHUBERTH C5 vertegenwoordigt het nieuwe tijdperk van systeemhelmen en het resultaat van 20.000 technische uren van 2000 geteste helmen in het SCHUBERTH milieu- en windtestlaboratorium, en meer dan 400 uur echte testritten op Duitse wegen.

Eindeloze evolutie

  • De erfenis van SCHUBERTH in het Flip Up-segment begon meer dan 20 jaar geleden met het CONCEPT, de allereerste SCHUBERTH flip-up en sindsdien is SCHUBERTH in een EINDELOOS EVOLUTIE-proces terechtgekomen dat het bedrijf ertoe heeft gebracht de benchmarknormen meerdere keren opnieuw te definiëren. De C5 is een lichtere maar veiligere helm, met een schaalontwerp dat moderner en agressiever is, maar tegelijkertijd stil.

Uitstekende aero-akoestische prestaties

  • Sinds de eerste CONCEPT-helm zijn de uitstekende aero-akoestische prestaties een van de onderscheidende elementen van alle SCHUBERTH-opvulhelmen. Tijdens de ontwikkeling van de C5 hebben onze technici meer dan 200 uur doorgebracht in de windtunnel van SCHUBERTH om het ontwerp van de helmschaal te optimaliseren. Deze studies, samen met een nieuw nekrolconcept dat een perfecte afdichting van de onderkant van de helmschaal garandeert, hebben ervoor gezorgd dat de C5 het opmerkelijke resultaat van 85 Dba bij 100 km / u op een naakte fiets heeft bereikt.

Chinbar-luchtinlaat

  • SCHUBERTH C5 introduceert een luchtinlaat met dubbele kin en een wasbaar en verwisselbaar filter voor een goede ademhaling tijdens het rijden onder extreme omstandigheden. Met de knoppen kunt u de variabele ventilatieopening aan de voorkant eenvoudig aanpassen.

Ventilatiesysteem

  • Ventilatie maakt de C5 tot een gamechanger in de categorie Systeemhelmen. Een optimale thermoregulatie van het hoofd maximaliseert de prestaties en het comfort van de rijder. Om deze reden is de C5 ontworpen om de ultieme ventilatie te combineren met de dubbele kinluchtinlaat met verwisselbaar filter, gecombineerd met een nieuwe achterspoiler met luchtuitlaat en onbedekte EPS-ventilatiekanalen.

Schuberth individueel concept

  • SCHUBERTH C5 zet een nieuwe maatstaf op het gebied van comfort. Het standaardhoofdkussen is ontwikkeld om al onze klanten compromisloos comfort te bieden, maar klanten met ''extreme hoofdvormen'' zijn meestal gedwongen compromissen te sluiten op het gebied van pasvorm en maten. Voor SCHUBERTH is een compromis geen optie, dus introduceren we met de C5 het ''Individual concept''. Een specifiek programma gericht op het garanderen van maximaal comfort voor de rijder, waarbij de mogelijkheid wordt geboden om de interne vulling aan te passen met meer dikteopties voor de zijkanten, rug en wangkussens.

Veiligheid eerst

  • Bij SCHUBERTH staat veiligheid voorop. Met de C5 introduceert SCHUBERTH zijn eerste helm met P/J en ECE-R 22.06 homologatie. Dit omvat een nieuwe DFP-glasvezelschaal versterkt met koolstofvezel voor verbeterde schokabsorptie en een lager gewicht.
  • Net als de hele SCHUBERTH-collectie profiteert de C5 van het Anti-Roll-Off-systeem, verbonden met een kinband in een nieuwe geavanceerde positie voor verbeterd comfort op het keelgebied.

Intercom systeem

  • De meest geavanceerde technologie speciaal voor uw SCHUBERTH C5. Extreem eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken, SC2 zet een nieuwe standaard voor motorcommunicatie. De HD-luidsprekers en drie antennes voor FM-radio, Bluetooth-intercom en Mesh-intercom zijn al vooraf geïnstalleerd in de SCHUBERTH C5. De SC2 is uiterst eenvoudig te installeren: sluit de HD BOOM-microfoon aan, verwijder de afdekkingen aan de achterkant van de helm, maak de behuizing van de afstandsbediening aan de zijkant los, sluit ze allebei aan, zet ze aan en je bent klaar om te rijden!

Mesh 2.0

  • Dankzij de nieuwe Mesh 2.0-technologie levert de SCHUBERTH SC2 een ongeëvenaard niveau aan intercomverbindingen, waardoor het concept van ''communicatienetwerk'' opnieuw wordt gedefinieerd. Met Mesh 2.0-technologie is het nu mogelijk om verbinding te maken met een vrijwel onbeperkt aantal deelnemers. Daarnaast biedt ons nieuwe systeem de nieuwste HD-luidsprekers en microfoon van Sena, de geavanceerde noise Control, de digitale assistent en een assortiment dat vergelijkbaar is met de best presterende producten die op de markt verkrijgbaar zijn.

Het geluid van de stilte

  • De SCHUBERTH C5 bevestigt zijn leiderspositie op het gebied van aero-akoestisch comfort met slechts 85 dB (A) bij 100 km / u op een naaktfiets. Dankzij onze interne windtunnel heeft SCHUBERTH elk afzonderlijk onderdeel geoptimaliseerd voor het aero-akoestische comfort, zowel binnen als buiten de helm. Het resultaat is een ongeëvenaard geluidsisolatieniveau, verrijkt door de gloednieuwe nekrol.

Visorgeheugenfunctie

  • Het zijn altijd de kleine details die het verschil maken tussen een gewone helm en een SCHUBERTH. De geheugenfunctie, die voor het eerst werd geïntroduceerd op de E1-piek, is nu ook opgenomen op het C5-vizier. Met deze functie blijft de exacte positie die wordt gekozen met gesloten kinbeugel behouden na het openen en sluiten van de kinbeugel.

Dit is een automatische vertaling door software:

Registreer hier jouw SCHUBERTH motorhelm en ontvang standaard 5 jaar garantie van de fabrikant

https://www.schuberth.com/en/products/motorbikes/garantie-registratie.html

Informatie voor helmvizier

Hoofdvizier

Helmen worden geleverd met een transparant vizier

Geschiktheid

Geslacht

Leeftijdsgroep

Volwassen

Maat

Maat

L

Afmetingen buitenschaal

2

Functies

Zonnevizier

Ja

Ventilatie

Ja

Eigenschappen

Kleur volgens fabrikant

Eclipse Yellow

Pinlock

Homologatie

Klemsysteem

Voorbereiding voor intercom

Ja

Serie

C5

Uitneembaar interieur

Ja

Materiaal

Materiaal

Afmetingen en gewicht

Gewicht

Land

Ontworpen in

Land van herkomst

Duitsland

4,90 / 5

Gebaseerd op het aantal beoordelingen: 75

4 4
3 0
2 1
1 0

Alle beoordelingen zijn afkomstig van geverifieerde klanten die in het verleden een product bij ons hebben gekocht.

M

Mihailoaie A.

ro Vlag

Roemenië

11.11.2024

Beoordeelde variant

Oscilam intre schuberth si shoei. Am ales schuberth datorita discountului oferit de Muziker si am ales super. Am luat si sc2 si nu regret. Se vede ca e o casca testata in tunelul aerodynamic. Daca aveti capul oval posibil sa nu va vina perfect casca. Eu il am mai rotund si imi vine turnata. Am iesit doar la o singura tura mai lunga si in rest prin oras. Nu am gasit nimic enervant la aceasta casca. Este moale, confortabila, super silentioasa pana la 100 km/h. La viteze mai mari se aude vantul. Pot vorbi la telefon sau intercom si la 170 km/h fara sa ma chinui sa aud sau sa vorbesc tare.

Ik schommel tussen Schuberth en Showi. Ik heb voor schuberth gekozen vanwege de korting die Muziker biedt en ik heb voor super gekozen. Ik heb ook sc2 genomen en heb er geen spijt van. Te zien is dat het een helm is die is getest in de windtunnel. Als je een ovaal hoofd hebt, past de helm mogelijk niet perfect. Ik heb het ronder en ik hou van de cast. Ik ging alleen op pad voor één langere tour en de rest door de stad. Ik vond niets vervelends aan deze helm. Het is zacht, comfortabel en superstil tot 100 km/u. Bij hogere snelheden hoor je de wind. Ik kan zelfs bij 170 km/u aan de telefoon of via de intercom praten zonder moeite te hebben om luid te horen of te spreken.

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
M

Martin K.

sk Vlag

Slowakije

29.10.2024

Beoordeelde variant

Odporúčam !

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
K

Klant

hr Vlag

Kroatië

27.10.2024

Beoordeelde variant

Manje vidno polje i na donjem dijelu vizira nepotrebna linija koja upada u oko

Een kleiner gezichtsveld en een onnodige lijn op het onderste deel van het vizier dat in het oog valt

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
N

Nagy S.

hu Vlag

Hongarije

13.10.2024

Beoordeelde variant

Nagyon jó, szép, a szellőzése hibátlan, bár az időjárás miatt csak egy kör erejéig próbáltam de nem bántam meg.

Het is heel goed, mooi, de ventilatie is onberispelijk, hoewel ik het vanwege het weer maar één ronde heb geprobeerd, maar ik heb er geen spijt van gehad.

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
L

Ladislav H.

cz Vlag

Tsjechië

10.09.2024

Beoordeelde variant