Selecteer het land van levering

SR Suntour Durolux 160 mm 27,5" (584 mm) 15x110 Vork

4,10

SR Suntour Durolux 160 mm 27,5" (584 mm) 15x110 Vork

4,10
De DUROLUX beschikt over een lucht-negatief veersysteem genaamd EQUALIZER™ (EQ). In combinatie met de vernieuwde afgesloten cartridge van het Piston Compensator System (PCS™) bereikt de DUROLUX 2020-editie het volgende prestatieniveau. EQ EQUALIZER™-SYSTEEM Het Air EQ-systeem, dat het gewicht van de rijder perfect gelijkstelt met de veercurve,...
Meer lezen
Op voorraad: 1 st.
Verzending morgen ,
2024-11-28
Nu alleen € 318,25 met code BLACK5
€ 335
€ 406
- 17 %
Vork SR Suntour Durolux 160 mm 27,5" (584 mm) 15x110 Vork

SR Suntour Durolux 160 mm 27,5" (584 mm) 15x110 Vork

€ 335
€ 406
- 17 %

Productcode: 14629. | ID: 393408

SR Suntour Durolux 160 mm 27,5" (584 mm) 15x110 Vork

Dit is een automatische vertaling door software:

De DUROLUX beschikt over een lucht-negatief veersysteem genaamd EQUALIZER™ (EQ). In combinatie met de vernieuwde afgesloten cartridge van het Piston Compensator System (PCS™) bereikt de DUROLUX 2020-editie het volgende prestatieniveau.

EQ EQUALIZER™-SYSTEEM

Het Air EQ-systeem, dat het gewicht van de rijder perfect gelijkstelt met de veercurve, wat resulteert in een exacte positionering en ondersteuning. Het Air EQ-systeem creëert een op maat gemaakt gevoel voor elke rijder, waardoor de juiste doorzakking en volumeregeling worden geoptimaliseerd in combinatie met de externe dempingsaanpassingen van afgedichte PCS-cartridges. Het resultaat is een soepel veergevoel in een lichtgewicht, progressief en eenvoudig aan te passen luchtveringpakket.

Holle kroon

De lichtgewicht gesmede holle kroontechnologie zorgt voor extra stijfheid en houdt het gewicht laag. Hij is 35 gram lichter dan de massieve kroon. Het uit één stuk bestaande holle carbon bovenwerk bespaart opnieuw 120 gram ten opzichte van de gesmede versie.

STUKS

Drijven op een vliegend tapijt is het gevoel waar we naar streven. Het verminderen van de impact van de grond op je lichaam is de eerste stap. Met het PCS als basis en volledig ontworpen, op shims gebaseerde hogesnelheidscompressie- en reboundcircuits, boekt de R2C2-cartridge vooruitgang in de goede richting, waarbij testgegevens het bewijs leveren. Eenvoudige, betrouwbare, duurzame en gemakkelijke serviceprestaties.

Q-LOC

Q-LOC is een gepatenteerd snelspansysteem voor steekassen dat de naam "quick" volledig verdient. Q-LOC 2 is de logische evolutionaire stap en garandeert 100% compatibiliteit met alle soorten naafasontwerpen.

Functies

Plaatsende elementen

Air Chamber Pressure, Air Chamber Volume, High / Low Speed Compression, High / Low Speed Rebound

Eigenschappen

Type nokken

Type rem

Remgreep

Post Mount

Afmetingen en gewicht

Slag

Wiel diameter

Diameter van paal

Gewicht (g)

2117

Land

Land van herkomst

China

4,10 / 5

Gebaseerd op het aantal beoordelingen: 10

5 6
4 2
3 0
2 1
1 1

Alle beoordelingen zijn afkomstig van geverifieerde klanten die in het verleden een product bij ons hebben gekocht.

L

Luca M.

it Vlag

Italië

26.07.2023

Ottima alternativa per rapporto qualità-prezzo, montata su e bike front ora è molto più guidabile sul davanti

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
K

Klaus B.

de Vlag

Duitsland

02.01.2023

Leider taugt die Bremsleitungsbefestigung per Clip nichts. Kabelbinder ist angesagt. Ansonsten für den Preis eine super Gabel.

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
R

Rüdiger F.

de Vlag

Duitsland

15.11.2022

Die Gabel sollte eine 2019er Fox ersetzen und das hat sie zu 150%. Die Durolux darf bleiben und die Fox muss gehen. Eine zweite Durolux ist bereits bestellt. Bestellvorgang, Bezahlung, Versand und Kommunikation mit Muziker sind problemlos und positiv. Gerne wieder

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
D

Daniele P.

it Vlag

Italië

28.08.2022

Ottima forcella ad un ottimo prezzo. Differenza abissale in meglio con la forcella entry level che avevo

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.
P

Pavel H.

cz Vlag

Tsjechië

21.08.2022

Bohužel z vidlice mám stejné pocity jako Marian W. Mám model 2021. Bohužel žádné pružiny, takže nastavení zdvihu jednoduchým přidáním spacerů se nekoná. Nastavení zdvihu pouze výměnou airshaftu, což je dalších plus 60 USD pro každý z možných zdvihů (150 - 170 mm), namísto jednouchého přidání/ubrání spaceru za cca 100 Kč (jestli tohle má být jednoduchý servis?). Airshaft navíc nikde v ČR není k sehnání. Buď jsem kopyto nebo změnu ve vysokorychlostní nebo nízkorychlostní expanzi také necítím. Vidlici z výše uvedených důvodů nedoporučím. Už jen kvůli tomu airshaftu. Kdybych chtěl platit za každou ptákovinu (malou změnu zdvihu), mohu jít ke konkurenci, která se alespoň nechlubí simply service. Za mě zklamání.

Helaas heb ik dezelfde gevoelens over de vork als Marian W. Ik heb een model uit 2021. Helaas geen veren, dus de veerweg aanpassen door simpelweg afstandhouders toe te voegen is niet mogelijk. De slag alleen aanpassen door de luchtas te vervangen, wat nog eens plus 60 USD is voor elk van de mogelijke slagen (150 - 170 mm), in plaats van een keer een afstandsstuk toe te voegen/verwijderen voor ongeveer 100 CZK (als dit een eenvoudige service zou moeten zijn ?). Bovendien is de Airshaft nergens te vinden in Tsjechië. Ofwel ben ik een hoef, ofwel voel ik de verandering in expansie bij hoge of lage snelheid ook niet. Ik raad de vork om bovengenoemde redenen niet aan. Alleen al vanwege de luchtschacht. Als ik voor elke birdie (kleine slagwissel) zou willen betalen, kan ik naar een concurrent gaan die in ieder geval niet alleen maar op service kan bogen. Teleurstellend voor mij.

Geautomatiseerde vertaling

Deze beoordeling kan niet worden vertaald.