Dit is een automatische vertaling door software:
Met Stealth hebben we de grenzen van titanium overschreden en golfers over de hele wereld verwelkomd in de CarbonwoodAge. Dus, hoe ver zijn we bereid hierin te gaan? Ver voorbij en in VERGEVENHEID. Introductie van de geheel nieuwe Stealth 2 Plus, die de elementen snelheid en vergevingsgezindheid combineert om FARGIVENESS te ontgrendelen.
* Fargiveness-claim gebaseerd op afstand en verhoogd MOI versus Stealth-coureurs. Het totale koolstofvolume omvat koolstofcomposietmaterialen in de ring.
60X CARBON TWIST-VLAK
- Het was al snel. Nu hebben we het nog vergevingsgezinder gemaakt. Voortbouwend op het snelheidproducerende succes van het originele 60X Carbon Twist Face, is het nieuwe slagvlakontwerp voorzien van een verbeterde versie van de Inverted Cone Technologie om de balsnelheid te helpen behouden bij off-center slagen en de vergevingsgezindheid te vergroten.
MEER KOOLSTOF DAN OOIT TEVOREN
- Vergeleken met het originele Carbonwood gebruikt Stealth 2 Plus 75 procent meer koolstof. Hij is gemaakt met behulp van een met koolstof versterkte composietring en bevat gezamenlijk meer lichtgewicht materiaal dan welke driver dan ook in de geschiedenis van TaylorMade. Geavanceerde toepassing van koolstof maakt de herverdeling van de massa mogelijk voor meer vergevingsgezindheid en stabiliteit.
PREMIUM GELUID
- Een team van ingenieurs die geobsedeerd zijn door het creëren van het perfecte geluid met Stealth 2 Plus, waarbij zelfs de dikte van de carbonzool in de vergelijking wordt meegenomen. Daarnaast hebben we een combinatie van kromming, vorm en interne verstijvingsribben gebruikt om de akoestiek nauwkeurig af te stemmen, waardoor een geluidsprofiel ontstaat dat zowel helder als krachtig is.
GEPERSONALISEERD TRAJECT / PRESTATIES
- Een technologie ontwikkeld door TaylorMade keert terug naar de voorgrond met Stealth 2 Plus. De glijdende gewichtsbaan bevat een enkel gewicht van 15 g dat kan worden gepositioneerd voor de gewenste slagvorm, terwijl de FCT Loft Sleeve wordt gebruikt om de lancering en balvlucht te optimaliseren.