Dit is een automatische vertaling door software:
De definitie van 'wegfietsen' omvat nu zowel grind en vuil als bestrating. Tegelijkertijd evolueren fietsen om te voldoen aan de pasvormvereisten van kleinere rijders. Het voldoen aan deze twee verschillende behoeften was de drijvende kracht achter de Zipp 303 Firecrest 650b Tubeless schijfremwielset.
FUNCTIES
- Zipp-graphics en cosmetische identiteit die snelheid schreeuwen
- Veelzijdig 45 mm velgprofiel voor hogere snelheid en beter bochtenwerk, controle en comfort
- Tubeless ontwerp zorgt voor veilige prestaties bij rijden met een lagere bandenspanning
- ZR1 DB-naafset is ontworpen in Duitsland met een beter afdichtingsontwerp voor verbeterde duurzaamheid en snellere respons met 66 aangrijpingspunten
- Gebouwd met Sapim CX Sprint J-bend spaken
- XDR- of SRAM / Shimano-chauffeurslichamen
- Campagnolo-chauffeursbody wordt apart verkocht
Technologieën
ABLC (Aërodynamische grenslaagcontrole)
- Advanced Boundary Layer Control (ABLC) verwijst naar het gepatenteerde en direct herkenbare kuiltjespatroon dat op alle carbonvelgen te vinden is. ABLC verzacht de luchtstroom over het oppervlak van de velg en is afgestemd op elk model, van de 202 tot de Super-9 Disc. De derde generatie ABLC heeft tot vier keer meer kuiltjes dan voorheen.
AeroBalans
- De enige missie van Zipp is om u te helpen sneller te gaan. Daarom zijn de wielen raceklaar voordat ze cameraklaar zijn. Jarenlang heeft Zipp een combinatie van testmethoden gebruikt – windtunnel, CFD-computersimulaties, evaluaties van professionele atleten, testen op de weg en de RollingRoad-ritsimulator – om de aeroprestaties te verfijnen naar nieuwe niveaus van uitmuntendheid. In de loop van de decennia van innovatie hebben ingenieurs geleerd verder te kijken dan alleen het verminderen van de luchtweerstand. In plaats daarvan is het doel nu om de luchtweerstand te verminderen en tegelijkertijd de effecten van zijwind op het rijgedrag te minimaliseren. Deze optimalisatie van aero-efficiëntie en zijwindstabiliteit werd intern bij Zipp bekend als AeroBalance. De aanpak begon met Firecrest-technologie en werd voortgezet met de introductie van de NSW-serie, vooral met de Sawtooth-technologie die te vinden is in de 454 en 858 NSW.